Tämä on arkistoitu sivusto jonka sisältöä ei enää päivitetä. Nykyään sijaitsemme osoitteessa kooders.fi

5 vinkkiä asiakaspalveluun

26.03.2020 08:18:00

Näin se asiakaspalvelu luistaa!

Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.

Muita blogeja tältä tyypiltä

Kooders early years: Tunnistakaa vahvuutenne!

Tänään kerron Koodersin historian kautta ajatuksiani siitä, kuinka omat vahvuudet kannattaa ottaa ISOSTI huomioon etenkin toiminnan alkuvaiheessa.

Lukaseppa

Räätälöity koodi ei ole niin kallista kuin luulet

Pienellä järjestelmällä tai nykyisten järjestelmien keskenään integroinnilla voidaan saada aikaan isojakin säästöä lyhyessä ajassa.

Lukaseppa

Tuotteistaminen: Älä unohda asiakasta!

Tuotteistamisessa on tärkeää tehdä asiasta helppoa ostaa. Kuinka siis tehdä tästä prosessista mahdollisimman selkeää ja mutkatonta?

Lukaseppa