Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.
Tänään kerron Koodersin historian kautta ajatuksiani siitä, kuinka omat vahvuudet kannattaa ottaa ISOSTI huomioon etenkin toiminnan alkuvaiheessa.
Pienellä järjestelmällä tai nykyisten järjestelmien keskenään integroinnilla voidaan saada aikaan isojakin säästöä lyhyessä ajassa.
Tuotteistamisessa on tärkeää tehdä asiasta helppoa ostaa. Kuinka siis tehdä tästä prosessista mahdollisimman selkeää ja mutkatonta?