Joskus markkinoinnissa ja luovassa tekemisessä saattaa tulla samankaltaisia lopputuloksia muiden toimijoiden kanssa. Mikäli tämä samankaltaisuus alkaa olemaan kokonaisia lauseita myöten on jo syytä epäillä ihan puhdasta kopiointia.
Viestinnässä kannattaa olla omannäköinen niin tarvitsee esittää vähemmän. Tottakai toisista saa inspiroitua ja ottaa ideoita, mutta jos kaikki näyttää suoralta kopiolta kilpailijalta onko silloin markkinoinnin kärkiajatus oikea? Eikös se ole tärkeää erottua muista?
Tietotekniikkaa on vaikea ymmärtää jos sitä peilaa väärään oikean maailman esimerkkiin. Useille ihmisille ongelma tulee oletuksesta, että kaikki asiat laitteen ruudulle ilmestyvät jostain ilmasta.
Yrityskauppoja tehdään monesta syystä ja aina ei osteta käytännössä koko yritystä vaan vaikkapa tiimi yrityksen sisältä taikka ytimestä. Segan Rovio-shoppailut nostivat asiaa pinnalle jonka johdosta lähdettiin pohtimaan mitä Kooders tekisi ja on tehnyt rahasäkkien edessä.
Otetaanpa vuoden lopun lähetessä katsausta hakukoneoptimoinnin nykytilaan vuoden vaihtuessa pikkuhiljaa 2023 suuntaan. Mitä voit tehdä ihan itse hyvällä suunnittelulla paremman näkyvyyden takaamiseksi?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä