Joskus markkinoinnissa ja luovassa tekemisessä saattaa tulla samankaltaisia lopputuloksia muiden toimijoiden kanssa. Mikäli tämä samankaltaisuus alkaa olemaan kokonaisia lauseita myöten on jo syytä epäillä ihan puhdasta kopiointia.
Viestinnässä kannattaa olla omannäköinen niin tarvitsee esittää vähemmän. Tottakai toisista saa inspiroitua ja ottaa ideoita, mutta jos kaikki näyttää suoralta kopiolta kilpailijalta onko silloin markkinoinnin kärkiajatus oikea? Eikös se ole tärkeää erottua muista?
Tekemisessä meidän lempparia on ihmisten päivittäisen arjen helpottaminen. Joku on silti aina ylitse muiden eli mikä on meille sitä kivointa ja mukavinta ja mikä on Miikka/Oona akselistolla sitä parasta A-luokkaa?
Ruokaostokset voi tilata kotiin ja joogata voi livenä ohjattuna myös omassa olohuoneessa. Ulkona on ihmisen suotavaa käydä välillä, mutta onko se enää nykyään PAKOLLISTA?
Koodarien vinkit etänä aktiviteettien keksimiseen ja kuinka etäkokemuksia voi parantaa.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä