Joskus markkinoinnissa ja luovassa tekemisessä saattaa tulla samankaltaisia lopputuloksia muiden toimijoiden kanssa. Mikäli tämä samankaltaisuus alkaa olemaan kokonaisia lauseita myöten on jo syytä epäillä ihan puhdasta kopiointia.
Viestinnässä kannattaa olla omannäköinen niin tarvitsee esittää vähemmän. Tottakai toisista saa inspiroitua ja ottaa ideoita, mutta jos kaikki näyttää suoralta kopiolta kilpailijalta onko silloin markkinoinnin kärkiajatus oikea? Eikös se ole tärkeää erottua muista?
Miksi jätetään tarjouksia projekteihin joita he eivät osaa tai ehdi tehdä?
Virheet eivät ole vaarallisia, mutta niiden tapahtumisen peittely voi johtaa isompiin ongelmiin etenkin pidemmällä aikavälillä.
Ihmiset lämpesivät ajatuksillemme Sääntö-Suomesta, joten ränttimme kotimaamme outouksista sai jatko-osan!
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä