Brandbookin tärkeys nousi puheeseen kun toistuvasti meille toimitettiin projektin alussa brandbookki ja kun sitä noudatettiin saatiin kysyviä katseita, että "Miksi käytitte tämmöisiä värejä?".
Vastaushan on, että me noudatetaan toimitettua brandbookkia jotta ilme olisi mahdollisimman yhtenäinen muun yrityksen viestinnän kanssa.
Mitä syitä on olla hyödyntämättä yrityksen brandbookkia josta on todennäköisesti maksettu iso kasa euroja? Sitäpä tänään podcastaillaan.
Unelman elämisestä ajatellaan liian usein, että siihen vaaditaan miljoona pankkitilillä ja oma tönö Pielisen rannassa. On kuitenkin myös väliaskeleita joita voit ottaa ennen sitä.
Taitaa olla paras ratkaisu tässä kohtaa tehdä vaan kokonaan oma some. Minkälaista somea maailma tällä hetkellä kaipaa ja miten voisimme erottua muista?
Kaikki toimijat eivät ole samanlaisia vaikka firman ala tai kuvauksen termi olisi hyvin sama. Pelkkä sana Leipomo voi tarkoittaa hyvin monen eri kokoista ja näköistä toimijaa. Ajatuksena myös usein halutaan tukea sitä pientä, mutta tuleeko lopulta arjessa tehtyä niitä pieniä valintoja jotka ovat arvojesi mukaisia?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä