Bug bountyissa pyydetään ihmisiä ilmoittamaan virheistä järjestelmässä palkkiota vastaan. Yleensä käytännöllä yritetään löytää etenkin tietoturvaan liittyviä aukkoja.
Mutta miten bug bounty mentaliteettia voitaisi hyödyntää asiakaspalvelussa? Jos ravintoloissa kuitenkin on opetettu tarjoilijat kysymään, että "onko ruoka maistunut", mutta sitten mennään täysin lukkoon jos vastaus on muutakin kuin "hyvää on".
Juttelua tämän myötä yleisesti asiakkaiden kuulemisesta ja mitä bug bountyistä voisi oppia.
Joskus myös täällä Joensuussa saattaa olla jotain toimintaa vuosia, mutta edes viereisen rapun ihmiset eivät tiedä sen olemassaolosta. Tällöin on ongelmia paikallisessa näkyvyydessä.
Monet rekryilmoitukset vaativat tekijöiltä kuuta taivaalta, mutta mitä siellä työpaikoilla oikeasti toivotaan koodareilta? Pääjuttuina esille nousivat ongelmanratkaisukyky, kommunikointitaito, ajanhallinta, yksityiskohtien huomiointi, yhteistyötaidot, muuntautumiskyky, kyky ongelman tunnistamiseen ja draivi jatkuvaan oppimiseen.
Valokuvaaminen ja kuvien käsittely on taiteenlaji jossa ei selviä pelkällä laitteistolla. Mitä kaikkea sitten kuvien käsittelyyn sisältyy?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä