HSL sai syytöstä kampanjansa rasistisuudesta. Todellisuudessa näyttäisi, että suuren kohun sijaan taustalla on ollut yksittäiset valitukset aiheesta LinkedInissä.
00:00 Blogin aihe
00:02 Mistä on kyse
00:32 Mielensä pahoittaminen toisen puolesta
01:13 Woke-kulttuuri
02:13 Amerikkalainen kulttuuri
03:01 Go woke and go broke
05:07 Negatiivinen somerummutus
05:42 Yhteenveto
Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!
Yleensä parhaat ratkaisut löytyvät laatikon ulkopuolelta. Sieltä liian harva hoksaa lähteä sitä parasta juttua etsimäänkään.
Tuotteistamisessa on tärkeää tehdä asiasta helppoa ostaa. Kuinka siis tehdä tästä prosessista mahdollisimman selkeää ja mutkatonta?