Logo on olennainen osa yritysilmettä ja brändiä. Moni yritys haluaa mainostaa toimintaansa. Mainonnassa käytetään muun muassa painotuotteita ja digitaalista markkinointia, joissa logo on tärkeässä osassa. Yrityksen käyttämät kuvat synnyttävät mielikuvia yrityksestä niin hyvässä kuin pahassa, joten viestinnässä kannattaa panostaa laadukkaisiin kuviin.
Jos vanha logo on tehty jo vuosikymmen sitten, ja logosta on enää jäljellä pelkkä 100px * 100px jpg-tiedosto, olisi korkea aika saada logosta uudet ja käyttökelpoiset tiedostot. Näytän videolla kuinka logon entisöinti tapahtuu käyttäen esimerkkinä Suorannan Pienryhmäkodin logoa, jonka uusimme kotisivuprojektin yhteydessä.
Ikä on huono matkatoveri, kun puhutaan nettisivuista.
Pikkuhiljaa alkaa (tai loppuu) viimeistenkin työmyyrien kesälomat. Check in siis täältäkin! Myös meillä on taas kesän jälkeen hiljalleen palattu arkeen. Moi! Seuraa siis elämänmakuinen tekstinpätkä. (Itsepähän kysyitte! :D)
Harjoitteluni Koodersilla oli ensimmäinen laatuaan alalla. Kuinka se siis sujui?