Töihin tarvitaan työkokemusta. Työkokemuksen saamiseksi tarvitaan töitä. Töihin tarvitaan työkokemusta...
Kun on edessä päätös tai tilanne jonka sisäinen logiikka tuntuu ristiriitaiselta päästään monesti kaikkia osapuolia turhauttavaan tilanteeseen.
Myös termin alkuperä maalaa kuvaa tilanteista, joissa lopputulos on epämieluisa ja epälooginen:
The term is introduced by the character Doc Daneeka, an army psychiatrist who invokes "Catch-22" to explain why any pilot requesting mental evaluation for insanity—hoping to be found not sane enough to fly and thereby escape dangerous missions—demonstrates his own sanity in creating the request and thus cannot be declared insane.
Iso osa ihmisistä kuvaa videonsa kännykällä ja lähettää ne johonkin some tai chattipalveluun. Sitten vastaanottaja myös katsoo videot suoraan kännykästä. Oliko kaiken tämän pakkauksen ja pienen ruudun jäljiltä sitten mitään hyötyä siitä, että videon alkuperäinen tarkkuus oli 8k ja tiedoston koko monta gigaa?
Mainostoimistojen väki osaa usein maalata asiakkailleen hyvin kiiltävän kuvan siitä minkälaista markkinoinnin kampanjaa ja jopa automaatiota heille saataisi tehtyä. Tällaisten toiveiden täyttäminen koodilla on myös meille ihan mahdottoman mukavaa. Äkkinäinen saattaisi kutsua tällaista yhteistyötä win-win-win tilanteeksi!
Pelaaminen voi olla muutakin kuin ajanvietettä. Pelaamisesta voi saada suunnatonta hyötyä vaikkapa toimistotyöskentelyyn.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä