Tällä kertaa podcastimme tapahtui livenä Finnish Game Jamien streamissa, jonka johdosta keskustelukielenä toimi englanti.
GameJameja Joonas kuvasi blogissaan oikein mallikkaasti. GameJam tapahtumissa on ajatuksena luoda pelejä lyhyellä aikataululla. Esimerkiksi Global Game Jameilla aikaikkuna on 48 tuntia.
Podcastissa syvennyimme keskustelemaan ihmisten muistoja ja kokemuksia GameJameilta sekä minkälaisia odotuksia ensimmäiseltä kerralta oli ja rikkoutuivatko nämä odotukset vai olivatko jopa täyttä totta!
Roope Timonen
Kim Ordén
David Gil De Gómez
Leo Lievonen
Olli Ikonen
Jos haluatte jotain somejanne tai muita tähän listalle niin viestikää Miikan suuntaan.
Koodersilla on uusi junnukoodari Tomi joten otetaan häneltä äkkiä päällimmäiset orgaanisesti mieleen tulevat kokemukset ja fiilikset alanvaihtajan kokemuksista nauhalle!
Kuinka paljon saamasi suosittelut vaikuttavat ostopäätökseesi? Kannattaako kaikkien ihmisten suosituksia kuunnella? Suosittelun taustalla on hyvä olla jonkinlainen luottamus tahoa kohtaan, jolta pyytää suositteluja.
Ketterät menetelmät sopivat hyvin kehittämiseen, jossa halutaan saada jatkuvasti palautetta käyttäjiltä kehitettävästä kokonaisuudesta. Se sopii hyvin kohteeseen, jonka vaatimukset tai tarpeet eivät ole kehittämisen aluksi kattavasti tiedossa tai joita halutaan muuten kehittää kokeillen.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä