Paikallinen näkyvyys on hyvä ensiaskel saada toimintaa kansan tietouteen. Tästä heräsi toimistollamme keskustelua, kun kuulimme ensimmäisen kerran SuperParkin olemassaolosta lukiessamme tämän toiminnan loppumisesta Karjalaisessa.
Yrityksen on hyvä näkyä vähintäänkin paikallisesti. Siinä voi hyödyntää sisältömarkkinointia tai edes jollain tapaa olla digitaalisesti esillä. Viestien erottuminen kaikissa kanavissa myös helpottuu, kun viestin takana on jonkinlainen brändi!
Markkinointistrategiassa on nyt perusteet kunnossa. Kuinka niiden päälle lähdetään suunnitelmaa rakentamaan?
Rekrysivua vääntäessä jatkamme podcasteissa unelmoinnin valtatiellä: Mitä Koodersin on tavoite olla tulevaisuudessa?
Graafikko tittelin alle mahtuu monenlaisia tekijöitä. Kaikki työ ei ole edes välttämättä digitaalista, joten jokainen graafikko ei järjestään ole käyttöliittymien mestari.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä