Brändi on tuote tai tuotemerkki, yritys, henkilö tai muu vastaava, jolle on syntynyt tai esimerkiksi markkinoinnin avulla luotu laaja, yleensä myönteinen, tunnettuus. Brändin arvo muodostuu nimen tai logon tunnettuudesta, asiakkaiden merkkiuskollisuudesta, brändin mukanaan tuomasta laadun tunteesta ja brändiin liitetyistä mielikuvista. - Wikipedia
Brändi muodostuu yritykselle tai henkilölle kaikkien tekojen ja sanomisien summana. Brändiä on monesti vaikeaa LUODA, mutta sitä on mahdollista RAKENTAA.
Nykyään pinnalla on myös ajatus henkilöbrändäämisestä jossa rakennetaan selkeää kokonaiskuvaa ihmisestä yrityksen sijaan.
Suomeksi sijoitetun pääoman tuottoaste eli tuottoprosentti. Käytännössä kyseessä on yrityksen suhteellinen tuottavuuden mittari, joka kertoo paljonko on sijoitettu ja paljonko tällä on tehty voittoa.
Todella moni ihminen viettää päivänsä pohtien mitä muut hänestä ajattelevat. Yleensä vastaus on, että eivät ajattele mitään joten kannattaa sekin energia käyttää oman onnellisuuden ja jaksamisen kehittämiseen!
Kehityshankkeet ja tukiraha hakemukset menee läpi vain jos on ruksi kentässä "Hanke työllistää naisia" ja joihinkin työpaikkoihin pääsyyn vaikuttaa etnisyys ja/tai sukupuoli merkittävästi diversiteetin nimissä. Miksi tämä käytäntö on nähtävillä niin monessa paikassa?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä