Brändi on tuote tai tuotemerkki, yritys, henkilö tai muu vastaava, jolle on syntynyt tai esimerkiksi markkinoinnin avulla luotu laaja, yleensä myönteinen, tunnettuus. Brändin arvo muodostuu nimen tai logon tunnettuudesta, asiakkaiden merkkiuskollisuudesta, brändin mukanaan tuomasta laadun tunteesta ja brändiin liitetyistä mielikuvista. - Wikipedia
Brändi muodostuu yritykselle tai henkilölle kaikkien tekojen ja sanomisien summana. Brändiä on monesti vaikeaa LUODA, mutta sitä on mahdollista RAKENTAA.
Nykyään pinnalla on myös ajatus henkilöbrändäämisestä jossa rakennetaan selkeää kokonaiskuvaa ihmisestä yrityksen sijaan.
On fronttia, bäkkiä ja kaikkea siltä ja väliltä. Onko nykyään mahdollista erikoistua vai pitääkö ihan KAIKESSA toiminnassa olla ketterä?
Kannattaako töitä viedä kotiin? Entä jos työtehtävä itsessään on jotain mistä nauttisi myös vapaalla?
Milloin itseään voi kutsua ammattilaiseksi? Vieläkö on mahdollista käydä keskustelua keskustelun ilosta vai pitääkö kaiken sanotun taustalla olla tukku faktaa ja tutkimuksia?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä