Markkinointiautomaatio on nimitys järjestelmille, joiden tarkoituksena on tehostaa ja automatisoida jatkuvasti toistuvia markkinoinnin prosesseja, luokitella liidejä ja pitää yllä potentiaalisten asiakkaiden mielenkiintoa. Markkinoinnin automatisointi virtaviivaistaa markkinoinnin ja myynnin toimintaa automatisoimalla säännöllisesti toistuvia ja runsaasti henkilöstön työaikaa kuluttavia markkinoinnin toimintoja sekä mahdollistaa viestinnän tarkan ajoittamisen ja sisällön räätälöinnin henkilötasolla. - Wikipedia
Tavoitteena on siis hyödyntää kerättyä tietoa ja analytiikkaa ja sen avulla kohdentaa sisältöä oikeille ihmisille ja helpottaa etenkin toistoa vaativien toimenpiteiden helpottamista markkinoijille. Tavoitteena on myös saada markkinointia ja myyntiä lähemmäs toisiaan jolloin myös myynti kohdistuu paremmin ja tarpeenmukaisemmin.
Tero Hyttinen LinkedInissä
itse Hurry:
Vieläkin sanotaan, että "nykyaikana yrityksen pitää näkyä myös netissä". Koska voidaan lopettaa nykyajasta puhuminen?
Peruskoulutuksen menetelmä on yhä pääasiassa opettaa asioita ulkoa ja tältä pohjalta myös kokeet ja niiden pisteytykset on suurilta osin hoidettu. Kuinka paljon tämä malli näkyy koodarin arjessa? Pitääkö koodarin osata asioita ulkoa?
Tuleeko tehtyä elämässä tarpeeksi asioita mitä haluat tehdä? Miksi niitä jää tekemättä? Voisiko sitä auttaa omilla toimenpiteillä? Miikka tänään solo-keskustelee kokemuksistaan pienten muutoksien tekemisessä ja kuinka siitä saa helpompaa.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä