Tällä kertaa kaiken helpottamiseksi otsikoiden perästä sekä YouTuben lisätietokentästä löytyy aikaleimat puhuttuihin otsikoihin!
Analytiikalla tarkoitetaan numeerisen tiedon tutkimista, tulkintaa ja säännönmukaisuuksien etsimistä. Web-analytiikka on siis eräänlaista ennustamista, mittaamisen kautta saadaan selville kannattavin vaihtoehto. Analytiikka on kannattavan verkkoliiketoiminnan kulmakivi.
Esimerkiksi yrittäjä näkee verkkokaupassaan analytiikan (esim. Google Analytics) avulla
Kävijäseuranta on tärkeä osa verkkosivuja sekä yrityksen digimarkkinointia ja palveluja uudistettaessa analytiikka on hyvä lähtökohta muutoksille.
Ilmaiseksi esimerkiksi Google Analytics. Ohjelma asentaa nettisivulle koodipätkän, jonka avulla kerätään tietoa kävijöiden liikkeistä ja tekemisistä. Onnistuu ilman varsinaisia koodaustaitoja.
Kaikille yrittäjille, joilla on nettisivut tai verkkokauppa
Sinä itse tai lempikoodarisi
Päivän monologissa Miikka pureskelee niin työ- kuin siviilielämässä tärkeyttä ymmärretyksi tulemisessa ja olennaisen asian viestimisessä. Totuus ei ole aina helpoin keino saada omaa ajatusta toisen ymmärtämäksi.
Maailmassa on monia tapoja säilyttää dataa. On pilvipalveluita, usb-tikkuja, verkkolevyjä, post-it lappuja, Exceleitä ja vaikka sun mitä. Miksi datan säilöminen ja varmuuskopioiminen on sitten tärkeää vai onko se vaan konsulttien höpötyksiä? Onko tähän jotakin hyviä käytäntöjä?
Markkinoinnissa on syystäkin suosittua tällä hetkellä liikkuva kuva? Napattiin Rookielta liikkuvan kuvan ammattilainen kertomaan faktoja asiasta.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä