Jakson 2. osa on julki ja se löytyypi täältä: Näin teet markkinointistrategian [Osa 2]
Tekemisestä on mahdollista saada paljon ylimääräistä rönsyilyä pois jos tekemisen taustalla on strategia. Osataan keskittyä oikeisiin asioihin ja oikeasti palvelemaan niitä teidän unelma-asiakkaita.
"Kaikkea kaikille" toimijoiden on vaikeampaa pitää pakka kasassa kuin erikoistuneen tekijän. Kummassakaan tavassa ei ole mitään väärää, mutta konnat ja Rookiet ovat todenneet omanlaisen vapauden koittaneen erikoistumisen myötä.
Rookie Communicationsista strateginen markkinointikumppani teille?
Tekoäly osaa jo luoda pelattavia pelejä täysin lennosta ilman mitään pelimoottoria taustalla. Toki peli on jotain unen ja hallusinaation välimaastosta sisällön loogisella pysyvyydellä, mutta tämä tekniikka voi muuttua vain paremmaksi ajan edetessä. Tämä Decartin "Oasis" demo näytti erittäin vakuuttavalta.
Työpaikoilla on monesti erilaisia pukukoodeja, käyttäytymissääntöjä ja mahdollisia muita ohjeistuksia. Miten paljon toimistotyössä on tarpeen vaatia työntekijöitä laittautumaan?
Pelillistämisellä tarkoitetaan pelien dynamiikan ja mekaniikan soveltamista eri ympäristöihin, kuten erilaisissa verkkopalveluissa, koulutuksessa tai työelämässä.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä