Jakson 2. osa on julki ja se löytyypi täältä: Näin teet markkinointistrategian [Osa 2]
Tekemisestä on mahdollista saada paljon ylimääräistä rönsyilyä pois jos tekemisen taustalla on strategia. Osataan keskittyä oikeisiin asioihin ja oikeasti palvelemaan niitä teidän unelma-asiakkaita.
"Kaikkea kaikille" toimijoiden on vaikeampaa pitää pakka kasassa kuin erikoistuneen tekijän. Kummassakaan tavassa ei ole mitään väärää, mutta konnat ja Rookiet ovat todenneet omanlaisen vapauden koittaneen erikoistumisen myötä.
Rookie Communicationsista strateginen markkinointikumppani teille?
Koska työurat ovat nykyään merkittävästi lyhyempiä yhdessä yrityksessä ihmiset hakevat merkitystä tekemälleen työlle.
Kuinka tekoälyä voidaan hyödyntää pienemmissä yrityksissä ja miten siihen pitäisi suhtautua vaikka koulumaailmassa?
Verkkokaupoissa on tullut vastaan ensimmäisiä tilanteita missä myydään tekoälyn kirjoittamia tietokirjoja ja sen ohjeiden perusteella on lähdetty popsimaan myrkyllisiä sieniä. Missä menee myyjän ja ostajan vastuu jos luulee ostavansa tietokirjan, mutta sen sisältö ei perustu mihinkään faktoihin?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä