Facesta ja IGstä tuli Meta ja Twitteri on muuttumassa vain X-kirjaimeen. Brändiuudistus ei ole aina ihan yksinkertainen prosessi kun brändi on pääasiassa mielikuvia. Brändisi on siis se mitä sinusta puhutaan selkäsi takana. Tänään käydään läpi mitä kaikkea tarvitaan onnistuneeseen brändiuudistukseen.
00:00 Hyvät tiistai huomenet
00:20 Aiheen pohjustusta
01:32 Twitterin uudistuksesta ja yrityksien brändäyksestä
08:19 Puhetta Meta ja Facebook uudistuksesta
09:57 Jujun löytäminen
11:33 Koodersin kilpikonnat ja brändi
13:09 Tunnistettavat logot ja värit
16:15 Toistettavat jutut
19:36 Koodersin brändäyksestä ja väreistä
21:54 Tuotteistaminen, domainit ja mielenyhtymät
26:59 Mitä Vattua-podcastista
29:25 Brändäys ja merchit
33:39 Laatu brändäyksen työkaluna
35:49 Löydä tapa mikä tuntuu ominaiselta
36:42 Loppusanat ja yhteenvetoa aiheesta
Koodarin eettisyys voi näkyä niin oman työn automatisoinnissa kuin siinä minkälaiseen käyttöön jotain koodataan.
Graafikko tittelin alle mahtuu monenlaisia tekijöitä. Kaikki työ ei ole edes välttämättä digitaalista, joten jokainen graafikko ei järjestään ole käyttöliittymien mestari.
Ihmiset eivät aina jaa sosiaalisessa mediassa kaikista aidointa kuvaa itsestään.