Hakukoneoptimointi ei ole ollut pelkkää oikeiden sanojen viljelyä enää viiteen vuoteen. Nykyään on tärkeää tuottaa myös laadukasta sisältöä! Laatu on toki suhteellista, mutta tavoite on saada ihmisiä viihtymään sivustollasi ja saada heidät myös palaamaan myöhemmin.
Hakukoneet tutkivat entistä enemmän kontekstia ja sivuston domain-auktoriteettia. Jos olette koodifirma, on teidän fiksuinta puhua koodaamisesta. Jos teillä on koodaamiseen liittyen auktoriteettia ja kirjoitatte blogia siitä mitä koodari tekee olette äkkiä hakukoneiden kärjessä jos googletetaan "Mitä koodari tekee".
Yksi hyvä tapa saada ihmiset viihtymään sivuillanne on tuotteistaminen. Tämä ehkä hieman mutkan kautta, mutta ihmiset usein vertailevat palveluita ennen ostamista ellei ole jostain tahosta saatu TODELLA vahvaa suositusta. Jos suosituksien jälkeenkin sivuillenne eksytään ja olette tehneet ostamisesta todella helppoa tuotteistamisen avulla on verkkosivuvierailu todennäköisemmin pidempikestoista tai se jopa johtaa kauppaan!
Monesti juuri ne teille itsestäänselvät asiat on niitä, mitä kotisivuillanne pitäisi kertoa. Jakakaa tietoa ja tehkää teiltä ostamisesta helpompaa. Tuottakaa asiantuntijasisältöä ja viestikää miksi just teidän kanssa kannattaa toimia.
Jos aihe vielä jäi kiinnostamaan kävin juttelemassa tästä pidemmin Rookie Communicationsin Bronxcastissa. Jakson löytää alla olevan kuvan takaa.
Lähes jokainen ostoprosessi alkaa verkosta. Löytyyhän edustamasi yritys googlaamalla tarjoamianne palveluita?
Weppi koodaus etenkin selaimen kautta käytettäväksi on hirmu lähellä Koodersin sydäntä, sielua ja pernaa. Lähes joka laitteessa on tätä nykyä selain joka mahdollistaa web-sovellustan käyttämisen hyvin laajalla kattauksella eri laitteita.
Hetkinen. Tietääkö kukaan oikeasti mitä Kooders tekee tai mitä meidän konnien päivään kuuluu? Onko meidän hissipuheet olleet ihan liian höttöä?