Hakukoneoptimointi ei ole ollut pelkkää oikeiden sanojen viljelyä enää viiteen vuoteen. Nykyään on tärkeää tuottaa myös laadukasta sisältöä! Laatu on toki suhteellista, mutta tavoite on saada ihmisiä viihtymään sivustollasi ja saada heidät myös palaamaan myöhemmin.
Hakukoneet tutkivat entistä enemmän kontekstia ja sivuston domain-auktoriteettia. Jos olette koodifirma, on teidän fiksuinta puhua koodaamisesta. Jos teillä on koodaamiseen liittyen auktoriteettia ja kirjoitatte blogia siitä mitä koodari tekee olette äkkiä hakukoneiden kärjessä jos googletetaan "Mitä koodari tekee".
Yksi hyvä tapa saada ihmiset viihtymään sivuillanne on tuotteistaminen. Tämä ehkä hieman mutkan kautta, mutta ihmiset usein vertailevat palveluita ennen ostamista ellei ole jostain tahosta saatu TODELLA vahvaa suositusta. Jos suosituksien jälkeenkin sivuillenne eksytään ja olette tehneet ostamisesta todella helppoa tuotteistamisen avulla on verkkosivuvierailu todennäköisemmin pidempikestoista tai se jopa johtaa kauppaan!
Monesti juuri ne teille itsestäänselvät asiat on niitä, mitä kotisivuillanne pitäisi kertoa. Jakakaa tietoa ja tehkää teiltä ostamisesta helpompaa. Tuottakaa asiantuntijasisältöä ja viestikää miksi just teidän kanssa kannattaa toimia.
Jos aihe vielä jäi kiinnostamaan kävin juttelemassa tästä pidemmin Rookie Communicationsin Bronxcastissa. Jakson löytää alla olevan kuvan takaa.
Pointti ei ole osata syntaksia ja kaikkea ulkoa vaan osata tunnistaa kokonaisuuden palaset ja yhdistää niistä palasista toimiva kokonaisuus
Mitä jos ajattelisit sitä mikä tekee sinut onnelliseksi, etkä sitä mikä saa sinut näyttämään onnelliselta somessa tai mikä tekee matka-bloggaajat onnellisen näköiseksi?
Tahdonvoima on arvokas luonnonvara, joka vaikuttaa merkittävästi päätöksentekoomme, itsekurimme ja tavoitteidemme saavuttamiseen. Vaikka tahdonvoima tuntuu joskus uupuvan, voimme onneksi vahvistaa sitä yllättävän helposti - nukkumalla. Tahdonvoima on resurssi jota jokainen tehty valinta kuluttaa päivän aikana.