Pistetäänpä perusteet kotisivuilla kuntoon niin ei lähde asiakkaat karkuun!
Löytyyhän kolmessa sekunnissa sivuille saapumisesta mitä te teette ja mitä tarjoatte? Onhan teihin helppoa ottaa yhteyttä?
01:06 Älä tee nettisivuista käyntikorttia
03:13 Hyvien nettisivujen olemassaolo ei enää riitä
04:29 Markkinoi monessa eri kanavassa
05:12 Ensimmäiset kolme sekuntia ovat tärkeitä nettisivuilla
08:46 Nettisivujen ydinviesti on tärkeä
13:17 Onhan sisältö kunnossa
Valokuvaajan ja koodarin kokemuksia hinnoittelusta. Hinnoittelussa kannattaa huomioida muutakin kuin itse tekemiseen kuluva aika. Monessa työssä aikaa kuluu myös valmisteluihin ja jälkituotantoon!
Tänään digitoimiston väki keskustelee omista kokemuksista koodarin perehdyttämiseen liittyen.
Palvelkaa asiakasta kuin asiakas haluaa tulla palvelluksi. Tehkää asiakkaanne ostokokemuksesta mahdollisimman helppoa!
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä