Ennen hakukoneoptimoinnissa oli tärkeää saada toistettua avainsanoja sisällössä, mutta nykyään sivustoilta tarkastellaan myös auktoriteettia eli onko sivuston pyörittäjillä oletettavaa tietoa aiheesta josta he puhuvat.
Tämän myötä meidän on järkevintä kohdentaa uusimmat blogimme ja podcastimme keskittymään ennenkaikkea koodaamiseen, mutta myös liiketoiminnan kehittämiseen. Jos Kooders tekee julkaisuja liittyen markkinointiin emme pääse niin korkeille tuloksille hakukoneissa kuin vaikka vuosi sitten.
Blogissa lisää käytännön vinkkejä siihen miten algoritmien allonharjalla ratsastetaan.
Kannattaa myös tsekata Oonan kirjoitus aiheesta: Kaikki irti nettisivuista: Sanoista hakukoneoptimoituun sisältöön
Koodatessa ja töissä muutenkaan ei aina lähde. Etenkin uutta opetellessa on tärkeää olla myös armollinen itsellensä ja löytää asioita joita voi edistää myös kun se vaikeampi tekeminen ei ole mahdollista.
Uutiskynnys ylittyy pääasiassa vain epäonnistuneista IT-projekteista, mutta näitä uutisia on nähtävillä silti harmillisen usein. Mikä näihin epäonnistumisiin johtaa ja voitaisiinko niiltä välttyä?
Työpaikalla ei pidä tehdä muutoksia ihan huvikseen. Muutoksen tarpeita kannattaa kuulostella työyhteisössä ja ennen päätöksiä varmistua, että ratkaistaan oikeaa ongelmaa.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä