Asiakas ostaa ihmiseltä johon se luottaa ja yleensä luotetaan ihminen jonka kanssa kokee tulevansa ymmärretyksi ja jota itse tuntuu ymmärtävänsä.
Ammattitermit voivat olla vaikeita henkilölle joka ei alasta ymmärrä eikä toista kannata turhaan kiusata jargonilla. Kerrot asiasi ymmärrettävästi ni yrityksen kassa kiittää ja asiakkaat on tyytyväisiä! Ja toki niitä asiakkaita myös tarttuu useammin haaviin.
Jos jotain haluaa tietää saa siihen nopeasti vastauksia kysymällä ihmisiltä joille asia on tuttu. Arvailun sijaan voi jostain asian tarkistamalla tietää! Ollaan siis kiinnostuneita ja kysellään ja opitaan lisää kivoja juttuja myös ensi vuonna.
Usein etenkin yrittäjillä on kätevää saada mahdollisuus tarkistaa sähköpostia mobiililaitteella. Tässäpä sitten Androidille opastusta kuinka se onnistuu.
Työpisteiden upgraden kierros n: Näytöt on telineissä ja nyt koko pöytäkin alkaa liikkua!