Asiakas ostaa ihmiseltä johon se luottaa ja yleensä luotetaan ihminen jonka kanssa kokee tulevansa ymmärretyksi ja jota itse tuntuu ymmärtävänsä.
Ammattitermit voivat olla vaikeita henkilölle joka ei alasta ymmärrä eikä toista kannata turhaan kiusata jargonilla. Kerrot asiasi ymmärrettävästi ni yrityksen kassa kiittää ja asiakkaat on tyytyväisiä! Ja toki niitä asiakkaita myös tarttuu useammin haaviin.
Välivaiheittainen opas kuinka Windowsilla saadaan automatisoitua varmuuskopioiden ottaminen.
Onko otsikko hypoteettinen ajatus nykyhetkestä maailmalla vai konkreettinen ilmoitusasia?
Jos et ole tiede ihmisiä, niin todennäköisesti kaikki mistä sisältöä tulee tuotettua on jo sisällöllisesti olemassa jonkun muun tekemänä. Se ei silti tarkoita, että sinun pitäisi jättää tällöin sisältösi julkaisematta!