Asiakas ostaa ihmiseltä johon se luottaa ja yleensä luotetaan ihminen jonka kanssa kokee tulevansa ymmärretyksi ja jota itse tuntuu ymmärtävänsä.
Ammattitermit voivat olla vaikeita henkilölle joka ei alasta ymmärrä eikä toista kannata turhaan kiusata jargonilla. Kerrot asiasi ymmärrettävästi ni yrityksen kassa kiittää ja asiakkaat on tyytyväisiä! Ja toki niitä asiakkaita myös tarttuu useammin haaviin.
Nyt tekoäly tekee jo musiikkiakin. Ja se osaa myös puhua suomea! Melkoinen on tahti ja tässäpä näytän parit esimerkit miten voidaan muuttaa olemassa olevien kappaleiden genrejä tai promptaamalla saada ihan täysiä kappaleita.
Lähes aina stressin taustalla on epätietoisuus ja epävarmuus. Kuinka siis vähentää epävarmuustekijöitä päivässä?