Tarinallistaminen toimii samaan tapaan kuin tuotteistaminen: Jostain asiasta tehdään selkeämpi kokonaisuus, jotta vaikkapa merkkiä vilkaisemalla voidaan suoraan tietää tuotteeseen liittyviä arvoja ja tapahtumia sen syntymisen taustalla.
Tarinoiden avulla voidaan myös yrityksen markkinoinnissa maalata helpommin samaistuttavia kokonaisuuksia jolla toivottu viesti saadaan välitettyä.
Myös Ilpo on kirjoittanut tarinaa omasta siirtymisestään täysipäiväiseksi yrittäjäksi.
Ryhmäliikuntaa voi pitää netissä, valmennusta voi tehdä kävelylenkillä ja nykyään voit myydä uniikkeja hetkiä internetissä. Tänään haluamme laajentaa ajatustasi liiketoimintasi mahdollisuuksista.
Yhteisöllisyys on ihanaa ja Suvi on omassa yrityksessään alkanutkin puhumaan asiakkaiden sijaan Cavereista ja lähtenyt tarjoamaan myös BarberCaven T-paitoja ja nyt suunnitellaan jo Caveriporukan risteilyjä!
Kaikki toimijat eivät ole samanlaisia vaikka firman ala tai kuvauksen termi olisi hyvin sama. Pelkkä sana Leipomo voi tarkoittaa hyvin monen eri kokoista ja näköistä toimijaa. Ajatuksena myös usein halutaan tukea sitä pientä, mutta tuleeko lopulta arjessa tehtyä niitä pieniä valintoja jotka ovat arvojesi mukaisia?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä