Viestintää on yrityksillä monenmoista. Löytyy sisäistä viestintää jossa puhutaan asioita organisaation sisällä. Sitten voi olla rekryviestintää jossa kerrotaan ulospäin miksi pitäisi hakea kyseiseen organisaatioon töihin. Voi olla myynnillistä viestintää, jossa yritetään ihmisille kertoa: Tämän takia meihin voipi luottaa ja tämmösiä me ollaan. Tehdäänkö juttuja yhdessä?
Tänään jutellaan mitkä ovat joitakin esimerkkejä asioista joita ihmiset jättävät helposti viestimättä näissä yhteyksissä. Puutteellista ilmaisua voi olla vaikka työn muista eduista tai organisaation sisäisistä käytänteistä.
Ohjelmistoprojektista ei yleensä ykkös tonneilla selviä, mutta kun aletaan puhua kymmenistä tuhansista on niihin saatavilla myös jotain ilmaiseen rahaan verrattavaa eli tukieuroja! Käydäänpä sitten läpi miten näitä tukirahoja sitten käytännössä saa.
Kaikki toimijat eivät ole samanlaisia vaikka firman ala tai kuvauksen termi olisi hyvin sama. Pelkkä sana Leipomo voi tarkoittaa hyvin monen eri kokoista ja näköistä toimijaa. Ajatuksena myös usein halutaan tukea sitä pientä, mutta tuleeko lopulta arjessa tehtyä niitä pieniä valintoja jotka ovat arvojesi mukaisia?
Tuotteistamisen pääajatus on tehdä tuotteesta tai palvelusta helppoa myydä ja helppoa ostaa.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä