Ruudulle pomppivat uutiskirjeen tilaukset ja chattibotit jotka pahimmillaan saapuvat myös uudestaan kun sivuilla on vietetty hetki aikaa.
Nettisivuilla olisi hyvä huomioida mitä asiakas todennäköisesti sieltä hakee eikä olla liian agressiivinen sen kanssa, mitä sieltä haluttaisi löytyvän sivuston pitäjien puolesta.
Podcastissa koottuja ajatuksia ja vinkkejä miten asiakaskokemuksesta saadaan parempi nettisivuvierailijoillenne.
Minkälaisia taikoja tarvitsemme koodin luistamiseen?
Jos yritys tarjoaa vain yksittäisiä palveluita, kannattaa ne palvelut tuottaa kunnolla. Mahdollisuuden salliessa kuluttaja äänestää lompakollaan.
Todella moni ihminen viettää päivänsä pohtien mitä muut hänestä ajattelevat. Yleensä vastaus on, että eivät ajattele mitään joten kannattaa sekin energia käyttää oman onnellisuuden ja jaksamisen kehittämiseen!
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä