Saamme ajottain yhteydenottoja, jossa varovaisesti kysytään jonkun toteutuksen perään vaikka ovat aiemmin saaneet tiedon "näin ei voi tehdä". Usein tilanteissa selviääkin asian olevan varsin tehtävissä. Tuleeko asiakkaalle väärinymmärryksiä vai nähdäänkö parhaaksi ohjata asiakkaalle ajatus asian mahdottomuudesta jos sitä ei ole mahdollista itse tarjota?
00:00 Jakso alkaa
00:26 Aiheen pohjustus
03:31 Koodersin ongelma
06:02 Oonan tämän syksyn lempiprojekti
08:06 Mikä johtaa ratkaisemattomiin ongelmiin
09:38 Miten Koodersin koodia voisi myydä
10:37 Mainoskorulauseet
11:59 Suosittelun voima
13:47 Huijarisyndrooma
15:50 Eteenpäinsuosittelu
18:16 Myynti ei voi olla asiakasrajapinnassa ainoa tavoite
21:36 Miten Kooders näyttäytyy ulospäin
26:18 Moraali työnteossa ja vapaa-ajalla
33:41 Loppusanat
Syyllistämisellä yritetään usein vaikuttaa ihmiseen tunteiden kautta.
Hyvinvointia voi olla lemmikin silittäminen, liikunta tai virkkaaminen. Tänään konnat jakavat omia hyvinvoinnin avaimiaan teille rakkaille ihmisille omien ideoittenne tueksi.
Yksi esimerkki workflowsta voisi olla vaikka toimenpiteet ja asiat joita puuseppä tekee, jotta hän saa asiakkaalle halutunlaisen tuolin toteutettua.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä