Moni nörtti on tottunut, että asiakaspalvelusta tekniikka asioissa oikean avun saaminen on mutkan takana. Jos netti ei toimi se modeemi on jo buutittu ja on yritetty wlan sekä piuha yhteys, mutta silti se sama tanssi pitää käydä jokaisen aspan väliaskeleen kanssa.
Onko koodarin vaikeaa pyytää apua kun elämä opettaa, että teknisissä asioissa avun saaminen on lähes mahdotonta?
01:13 Voiko koodari pyytää apua
06:14 Miksi avun pyytäminen on niin hankalaa
12:38 Koodari ja teknisen avun pyytäminen
16:58 Asiakaspalvelijoiden tuska
21:59 Avun pyytäminen firman sisältä ja ulkopuolelta
On fronttia, bäkkiä ja kaikkea siltä ja väliltä. Onko nykyään mahdollista erikoistua vai pitääkö ihan KAIKESSA toiminnassa olla ketterä?
Koodarit keskustelee omista kokemuksistaan taukojen kanssa.
Vaikka miten kovaa huudat tyhjään metsään ei sieltä tule vastakaikua. Kannattaa ensin löytää se oikea metsä mihin lähteä huutamaan oman palvelun ilosanomaa.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä