Viestinnässä ei kannata yrittää keksiä pyörää uudestaan. Oletko itse kohderyhmääsi? Jos et ole niin älä edes mieti markkinointia näkökulmasta "mistä minä tykkäisin" vaan yritä jalkautua potentiaalisen asiakkaan tai muun kohderyhmäsi saappaisiin.
Työpaikalla kannattaa olla mahdollisimman aito, sillä roolin vetämisellä et tee muuta kuin väsytä itsesi.
Vanhoja kliseitä ei enää tulisi käytää tekosyinä asioiden tekemättömyydelle. Suutarin lapsellakin voi olla kengät!
Inspiroitua saa, mutta sekin olisi tärkeää pitää hyvän maun rajoissa ettei inspiroituminen käänny plagioinniksi.
Puhutaanko mieluummin 'koodista' vai 'savun tuoksuisesta käsityö koodista'? Tarinalla on väliä.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä